فافا گروپ

اس ام اس و جوک

فافا گروپ

اس ام اس و جوک

چای سبز و لیمو ترش

همه چیز در مورد مضرات و خواص مصرف چای سبز و لیمو ترش همراه هم

چای سبز و لیمو ترش,خواص چای سبز و لیمو ترش,چای سبز+لیمو ترش,چای سبز با لیمو ترش,چای سبز با لیمو ترش,چای سبز به همراه لیمو ترش,خواص چای سبز با لیمو ترش,خواص چای سبز با لیمو ترش,فواید چای سبز با لیمو ترش,خاصیت چای سبز با لیمو ترش,مصرف چای سبز با لیمو ترش,خوردن چای سبز با لیمو ترش,ترکیب چای سبز با لیمو ترش,مضرات چای سبز با لیمو ترش,عوارض چای سبز و لیمو ترش قاعدگی

چای سبز و لیمو ترش , خواص چای سبز و لیمو ترش , چای سبز+لیمو ترش , چای سبز با لیمو ترش

در این مطلب از سایت جسارت به همه چیز در مورد مضرات و خواص مصرف چای سبز و لیمو ترش همراه هم می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.افزودن چای سبز و آبلیمو به رژیم غذایی‌تان، می‌تواند به شما کمک کند تا مقدار زیادی کمتر کالُری مصرف کنید! معمولاً نوشابه‌های گازدار حاوی شکر یا شربت ذرت هستند و می‌توانند در هر وعده، حدود ۲۰۰ کالُری داشته باشند.جایگزین کردن چنین نوشیدنی‌هایی با انواع نوشیدنی‌های کم کالُری، مثل چای سبز و آبلیمو، می‌تواند در شروع قدرتمند یک برنامه‌ی کاهش وزن به شما کمک کنند.

ریختن آب لیمو در چای سبز باعث پیشگیری از بیماری های زیادی می شود و همچنین برای افراد باردار هم مفید است به همین دلیل توصیه‌هایی در خصوص زمان مصرف آن می شود.

خواص چای سبز  به قدری بیشمار است که در یک عبارت می توان آن را درمان تمام بیماری ها و راهی برای زیبایی و تناسب اندام معرفی کرد. در کنار خواص  مضرات چای سبز را بشناسید.چای سبز نوعی چای است که از جوانه ها و گلبرگهای تازه گیاه چای به دست می آید. در فرآیند تولید این چای اکسایش بسیار کم صورت می پذیرد. چای سبز انواع مختلفی همچون چینی و ژاپنی دارد ولی بهترین چای سبز متعلق به ایران است

 چای سبز ، خواص چای سبز , جای سبز و لاغری , چای سبز و فشار خون , مضرات چای سبز

خواص چای سبز

نوشیدن چای های سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند، چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن 100 برابر تاثیرگذارتر از ویتامین C و 25 برابر تاثیرگذارتر از ویتامین E است. (توجه کنیم که ویتامین C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان مهم مطرح هستند).محققان می گویند، چای سبز علاوه بر این که یکی از سالم ترین نوشیدنی هاست، در تقویت عملکرد حافظه موثر است. به نقل از سایت «هلث نیوز»، نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که چای سبز برای درمان اختلال مشاعر مفید است. عصاره موجود در آن تأثیرگذاری ارتباطی مغز را افزایش می دهد.محققان می گویند، این یافته جدید نشان می دهد چای سبز برای درمان از دست دادن حافظه بر اثر اختلالات روانی، می تواند موثر واقع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.